Merk
Sinds de 18e eeuw gebruiken mensen behang om van hun huis de mooiste plekjes ter wereld te maken. Tapetenfabrik Gebr. Rasch is een van de pioniers uit deze periode en ons stijlvolle erfgoed zorgt al meer dan 150 jaar voor prachtige kunst voor uw muren. Nu wordt het bedrijf geleid door de vijfde generatie van de Rasch-familie. De neven, Dr.Frederik Rasch, Dario Rasch-Schulze Isfort, zijn de leidinggevenden die de traditie voortzetten die begon door de oprichters van het bedrijf in 1861, namelijk kamers een individueel karakter geven en ze veranderen in gewilde plekken door schoonheid en liefde voor detail.
Het merk heeft altijd gestaan voor hoge kwaliteit, uitgekiend design en een constante zoektocht naar de nieuwste technologieën en ontwikkelingen in de behangkunst. Stilstaan betekent achterop raken, aangezien er meerdere keren per jaar nieuwe trends over de hele wereld ontstaan. Rekening houden met deze trends en tegelijkertijd een eigen positie bepalen, is al lang een beproefde aanpak voor dit familiebedrijf. Om trends over te brengen en te vereenvoudigen, heeft het merk rasch ze verpakt in begrijpelijke stijlconcepten. Deze fungeren als wegwijzers zodat natuurliefhebbers, fans van classicisme, moderne hipsters, reguliere cultuurliefhebbers en degenen die gewoon van mooie dingen houden snel en gemakkelijk het juiste behang kunnen vinden.
"Voor de modernste en meest effectieve muurbekleding", was een belofte die in 1900 op Rasch-posters prijkte - en die is nog steeds waar. Samen met een sterk team van 430 medewerkers op het hoofdkantoor in Bramsche, wordt deze filosofie met toewijding en veel passie gepromoot. De Rasch-groep heeft ook andere productievestigingen in Polen en Oekraïne, evenals kantoren in Rusland, België, Nederland, Frankrijk, het VK, China en Oekraïne.
We geven ons behang een zegel als teken van onze passie voor ons werk en onze producten. De gestileerde toren, onderdeel van het kantoorgebouw van het bedrijf, symboliseert de moed om iets nieuws te durven proberen, nooit op te geven en in het product te geloven. Het zegel geeft ook de link aan tussen traditie en moderniteit - de basis waarop het succes van deze behangfabrikant vanaf het begin is gebouwd.
rasch segmentatie
Rasch-smaak, stijl en ecomotion zijn de namen van de drie segmenten die de structuur van het assortiment van het bedrijf vormen. De segmenten bieden klanten duidelijkheid, eenvoud en gemak bij het nemen van beslissingen en stellen dealers en aannemers in staat om beter advies te geven. Het concept is beschikbaar op POS, in print en op beurzen.
Het smaaksegment:
Schoonheid voor iedereen, te allen tijde - voor mensen van alle leeftijden, liefhebbers van traditie of moderniteit, moderne huizen of oude schatten. De thema's zijn gemakkelijk te begrijpen en te combineren. Ze spelen met bekende patronen en delicate effecten. Hiertoe behoren prachtige bloemenpatronen zoals "Florentine II", levensechte prints in "Passepartout" en moderne cirkels, die in de nieuwe "My Moments" -reeks niet alleen op behang maar ook op perfect op elkaar afgestemde decoratiestoffen voorkomen.
Het stijlsegment:
Kamers kunnen leuk zijn. Maar kamers kunnen ook een beleving zijn; kunnen ze je wegvoeren uit het utilitaire bestaan? aan de heerlijke experimentele living !! Dingen zien er prachtig glitterachtig en sprankelend uit in onze Style-collecties. Hier creëren glamoureuze kleuren zoals koper, zilver en goud highlights op verfijnde muren. En hoogwaardige collecties zoals "Emilia" uit de Style-reeks kunnen het niet laten om ons te betoveren met de beste materialen, kleurafwisselingen en extravagante individuele stukken.
Verkoop idee
We schenken kamers de mooiste momenten van het leven en voegen een derde dimensie toe aan uw huis. Met gevoel en begrip brengen wij schoonheid tot leven.